Cardurile de sanatate cu cip

vineri, 11 februarie 2011

Cardurile de sanatate cu cip sunt trimise prin posta. Solutia este sa le returnam cu mentiunea ca ne incalca drepturile

Mai multe persoane ne-au spus ca au primit acasa card de sanatate cu cip prin posta. Acest lucru s-a intamplat fara consultarea lor, daca sunt sau nu de acord cu acest tip de document. Ca sa nu figuram ca am acceptat acest act cu cip si sa demonstram ca pentru noi este intr-adevar un lucru pe care nu-l putem accepta, solutia ar fi sa trimitem acel plic de unde a venit. In plus, ar fi bine sa atasam si motivele pentru care refuzam acest card cu cip, solicitand o alternativa pe care autoritatile sunt datori sa ne-o asigure, pentru ca suntem platitori de asigurari de sanatate.
In articolul precedent puteti gasi desstule motive pe care sa le invocati impotriva cardului de sanatate cu cip. Sa nadajduim ca se vor trezi si aceste autoritati dictatoriale, care fac tot ce vor fara sa consulte si populatia.

De ce trebuie oprita aparitia CARDULUI ANTI-NATIONAL DE SANATATE?

1. Pentru ca este o noua megateapa in domeniul sanitar;
2. Pentru ca este anti-national prin scop si prin cheltuirea banilor personali si publici;
3. Pentru ca notiunea initiala, in 1998, de card national de sanatate era valabila in conditiile asigurarilor facultative sociale de sanatate;
4. Pentru ca si-a pierdut sensul in 2006 cand acestea au devenit obligatorii;
5. Pentru ca este imposibil, tehnic si legislativ, sa aiba valabilitate in afara Romaniei;
6. Pentru ca un card de sanatate este un instrument financiar specific unor societati de asigurari private de sanatate;
7. Pentru ca de la un pret de cost de maxim 0,3 euro se va vinde cu aproape 3 euro;
8. Pentru ca se va vinde la aproximativ 15 milioane de cetateni, ceea ce inseamna un profit probabil de aproximativ 30 milioane de euro;
9. Pentru ca in afara acestui profit va mai aparea unul din obligativitatea cumpararii a aproximativ 30.000 de cititoare de carduri de catre medici, cabinete medicale, spitale;
10. Pentru ca va trebui cumparat si un soft special pentru aceste echipamente si pentru transmiterea datelor de la unii la altii;
11. Pentru ca deja s-au cheltuit peste 100 milioane de euro cu Sistemul Informatic Unic Integrat, cu mult peste cele 15 milioane cu care trebuia realizat;
12. Pentru ca s-au cheltuit in ultimii 10 ani cel putin alte 100 milioane de euro cu achizitii de calculatoare, servere si transmisii de date la casele de sanatate, cu eficienta aproape zero;
13. Pentru ca reprezinta o maxima intoxicare si o mare manipulare, fiind prezentat ca un instrument extrem de util pentru cetatean, desi in realitate este instrumentul prin care se incalca flagrant drepturile fundamentale ale omului si demnitatea umana;
14. Pentru ca se doreste incalcarea agresiva a intimitatii relatiei profesionale pacient-medic si confidentialitatii actului medical, dand posibilitatea accesarii abuzive si ilegale a unor date personale;
15. Pentru ca, astfel, se incalca dreptul constitutional la viata intima, familiala si privata;
16. Pentru ca incearca sa reduca activitatea medicala la o activitate strict finaciar-contabila, in care pacientii ar reprezenta doar statistici, cifre si fluxuri de capital;
17. Pentru ca fiind cetatean roman, prin lege, esti asigurat obligatoriu in sistemul asigurarilor sociale de sanatate, ceea ce face inutil orice document care sa dovedeasca aceasta calitate;
18. Pentru ca aproape toate datele consemnate pe acest card sunt datele din cartea de identitate;
19. Pentru ca este prevazut cu un cip, ceea ce va alimenta in permanenta suspiciunea despre adevaratele performante si scopuri de utilizare ale acestuia;
20. Pentru ca identificarea unui asigurat se realizeaza extrem de simplu prin datele existente in documentul national de identitate (carte de identitate, certificat de nastere – CNP), nefiind necesara emiterea unui alt cod national de asigurat de sanatate;
21. Pentru ca grupa de sange si Rh-ul trebuie consemnate pe cartea de identitate;
22. Pentru ca dovedirea achitarii contributiei la Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate trebuie asigurata de catre baza de date a Ministerului Finantelor Publice (Casei Nationale de Sanatate) unde ar trebui sa existe permanent o situatie actualizata a fiecarui contributor;
23. Pentru ca exista o solutie extrem de simpla pentru toate problemele sistemului de asigurari si anume iesirea Fondului de Sanatate din bugetul consolidat si mutarea lui din trezoreria statutului la C.E.C., unde se afla si in perioada interbelica si unde ar putea genera dobanda;
24. Pentru ca C.E.C. este o banca istorica, 100% romaneasca, cu actionar unic Ministerul Finatelor Publice, modernizata, cu o organizare nationala, cu sucursale in toate orasele;
25. Pentru ca prin aceasta mutare se rezolva imediat problema achitarii contributiei si a evidentei acesteia, C.E.C. avand deja toata infrastructura informatica si de personal specializat, inclusiv posibilitatea emiterii unui card, din fonduri proprii;
26. Pentru ca astfel se transfera unei structuri profesioniste mai mult de jumatate din activitatea caselor de sanatate, cea de evidenta platitori, incasare, gestionare si decontare, extrem de greoaie si supusa coruptiei in acest moment, cheltuielile imense din Fondul de Sanatate cu salarizarea personalului acestora putand fi reduse substantial, in acelasi timp cu reducerea semnificativa a birocratiei excesive existente la acest moment;
27. Pentru ca exista suficiente instrumente de urmarire a accesarii serviciilor medicale chiar si in acest moment, cu atat mai mult in cazul transferarii Fondului de Sanatate;
28. Accesul rapid la informatii medicale despre pacient in caz de urgente medicale, invocat de subsecretarul de stat ARAFAT, este un argument FALS intrucat medicina de urgenta pregateste medicii pentru aceste situatii;
29. Pentru ca necesitatea obligativitatii consemnarii pentru intreaga populatie a acordului de prelevare a organelor in caz de deces, invocata de subsecretarul de stat ARAFAT si ministrul CSEKE, este DEOSEBIT DE PERICULOASA intrucat atenteaza grav la viata si integritatea corporala a posesorului unui asemenea document electronic, acesta putand fi modificat cu usurinta in scopul prelevarii de organe;
30. Pentru ca insistenta subsecretarului de stat ARAFAT a ministrului CSEKE si a presedintelui CNAS, DUTA la necesitatea aparitiei unei Fise medicale electronice, pentru fiecare cetatean, intr-o baza de date nationala este FALSA SI PERICULOASA, intrucat aceasta, daca exista, trebuie sa ramana doar in baza de date securizata a medicului de familie, singurul raspunzator de confidentialitatea datelor medicale individuale (si doar ca o facilitate pentru evidentele medicale ale acestuia, in paralel cu suportul de hartie);
31. Pentru ca aparitia acestui card, in vederea constituirii unei megabaze nationale cu datele privind sanatatea fiecarui cetatean, este DEOSEBIT DE PERICULOASA, si ATENTEAZA LA SIGURANTA INDIVIDUALA SI NATIONALA, transformand populatia Romaniei in rezervor planetar oficial de organe umane prin crearea celei mai mari baze de acorduri de prelevare de organe, cu toate datele de sanatate individuale, inclusiv cu cele de compatibilitate, dand posibilitatea folosirii neautorizate, in scopuri nelegale a acestor date confidentiale, de catre persoane sau organizatii care le pot accesa;
32. Pentru ca este FALSA superioritatea securitatii datelor electronice fata de cele pe suport de hartie, invocata de ministrul sanatatii CSEKE, fiind cunoscuta marea vulnerabilitate a datelor electronice la lipsa de curent electric si la virusi electronici
33. Pentru ca exista o mare atractie a unor persoane neautorizate, individuale sau organizate, de a accesa/modifica documente si date electronice din bazele de date sau de pe carduri de genul celui aflat in discutie;
34. Pentru ca securizarea si gestionarea bazei de date si a documentelor medicale va necesita o infrastructura, atat soft cat si hard, foarte costisitoare, cu necesitati greu de banuit la acest moment, o actualizare permanenta si eforturi deosebite si costisitoare de a face fata amenintarilor din exterior,
35. Pentru ca asemenea cheltuieli, in asemenea scopuri, nici macar tarile cu economii performante nu sunt dispuse sa le sustina;
36. Pentru ca se va reusi prin acest card antinational, intentionat sau nu, in mod ironic, o supraveghere totala a populatiei unei tari europene, un vis de dictator si servicii secrete, cu beneficiari oculti, cu scopuri neclare, in conditiile acordului inconstient al unei populatii manipulate, neinformate corect si chiar mai mult, pe banii acesteia;
37. Pentru ca nu trebuie sa uitam etniile celor doi principali decidenti din sanatatea romaneasca, a ministrului si a subsecretarului de stat din Ministerul Sanatatii, cei care sunt cei mai insistenti si grabiti pentru aparitia acestui sistem, care dau un tablou de tip secol XVIII, cu o dominatie imperialista dualista in tandem cu o alta necrestina, peste o masa de valahi ingenuncheati;
38. Pentru ca sistemul sanitar se poate reforma prin metode simple, cu cheltuieli minime, la indemana noastra, cu conditia sa fim dispusi sa le vedem si sa le acceptam;
39. Pentru ca mai exista suficienti romani pregatiti si cu chef de munca in folosul neamului si al tarii.

OPRITI APARITIA ACESTEI NOI MEGATEPE!
OPRITI APARITIA CARDULUI ANTI – NATIONAL DE SANATATE!

 Iată anunțul primit de la Ministerul Sănătății:

În baza prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, Ministerul Sănătăţii organizează, luni, 31 ianuarie 2011, orele 11.00 la sediul Institutului Naţional de Sănătate Publică, sala Amfiteatru, str.dr. Leonte, nr.1-3, sector 5, Bucureşti, o dezbatere publică având ca temă proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea normelor metodologice de aplicarea prevederilor referitoare la cardul naţional de asigurări sociale de sănătate din titlul IX Cardul european şi cardul naţional de asigurări sociale de sănătate din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.   

Persoana de contact: dr. Mihaela Oancea – telefon: 021.3072.639.

Menţionăm că proiectul de act normativ poate fi vizualizat la adresa de web: www.ms.ro, rubrica Legislaţie – Transparenţă decizională.

 


Comentariu rapcea.ro

Dezbaterile au fost reluate datorită eforturilor susținute ale Asociația Pentru Apărarea Libertăților Publice (președinte av. Georgescu Cătălin), – membră de frunte a Coaliției Împotriva Statului Polițienesc, asociație care a dat în judecată Ministerul Sănătății pentru nerespectarea dispozițiilor legale privind termenele și condițiile de organizare a dezbaterilor publice pe tema cărții de sănătate electronice.

La dezbaterea ce va avea loc luni, reprezentanții Coaliției vor prezenta un text comun al propunerii de modificare a proiectului de Hotărâre a Guvernului privind cardurile de sănătate, pentru a se respecta dreptul de opțiune al cetățenilor.

După consultări, vom reveni cu amănunte și vom publica pe site forma finală a propunerii Coaliției. Cei ce doresc să vină cu sugestii sau propuneri privind acest text de lege ferenda, sunt invitați să ne scrie pe adresa rapcea@gmail.com

 

 Sursa: Refuz Implant
 


 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger