Suntem LIBERI....... sa fim IGNORANTI !!!

vineri, 28 decembrie 2012

Salutari tuturor celor care au avut "nenorocul" sa dea peste blog-ul meu!! Am gasit prin arhivele mele mai vechi, nefinalizate, un alt articol care imi statea pe "sfecla" si m-am gandit eu asa sa il continuii, chiar daca nu mai este in perioada lui, nu prea conteaza, timpul a trecut, "problemele" au ramas aceleasi!!!! deci eu consider ca trebuie continuat...
                 Va urez lectura placuta..   :)


ANUNT IMPORTANT:  Detin neuroni cu pedigree, ofer in vederea reproducerii, (GRATIS) tuturor persoanelor interesate. Detalii: varsta 29 ani, tineri si nelinistiti, foarte buni de prasila, nascuti din parinti campioni. (astept sa fiu contactat..)


Instigat de propria-mi persoana..
Folosesc ori ce cuvant pe post de arma.

Am descoperit "misterul" sfarsitului lumii !!!!!  Da este adevarat, Maiasii stiau asta, Nostradamus stia asta, chiar si Vanga stia...  dar nici unul din ei nu a avut curajul sa zica verde in fata ADEVARUL.
In anul 2012 Romanii vor incepe sa GANDEASCA !
Stiu, este greu de crezut, pentru multi chiar imposibil, DAR... este adevarul crud. Deci s-a terminat cu  religiile, politica, terorismul, noua ordine mondiala, masoneria, extraterestrii, manelistii... pe scurt s-a terminat cu civilizatia asa cum o stim in ziua de azi. Ce ne ramane de facut?! Vom trai si vom vedea, mai e o clipa pana atunci, deci sa nu disperam va rog, oricum ar fi, inevitabil-ul se va produce, este scris pana si in Vedele  tibetane. Isus a mers pana in Tibet sa se convinga, nazistii lui Hitler au fost atrasi si ei (urmati mereu de neobositul : Indiana Johnes..), Osama Bin Laden a amenintat cu dezvaluirea acestui secret si..... restul il stiti si voi. Sa nu mai vorbim despre disparitia Elodiei (stia ea ceva).
Toate marile evenimente istorice au fost creeate doar pentru a distrage atentia de la acest adevar tulburator.. Sa nu uitam ca primii care au luat atitudine au fost chinezii sub dinastia Ming, construind marele Zid (inutil). Din acelasi motiv nu am fost invadati de extraterestri.. (Romanii le inspira teama), de asta vin si mai deseneaza cate ceva printr-un lan de grau.. spera sa ne imprietenim cumva! mah.. nu cred ca se va intampla. Mai presus de orice noi Romanii suntem buricul universului si asteptam sa ni se aseze lumea la picioare cu darurile aferente   PUNCT
       Presupun ca am batut campii suficient, deci haideti sa GANDIM nitel despre cum am vrea, sau nu, sa stea lucrurile in viata noastra.
Cu un deget infipt adanc in posterior si cu altul ridicat mult deasupra capului, romanul striga tare ca vrea o schimbare.. buna sau rea (nu are importanta de ce fel.. daca avea importanta, nu ne aflam in situatia asta), o schimbare adusa de cineva (nu conteaza cine), la care romanul sa nu contribuie cu nimic.
Mda.. de ce ar contribui cu ceva? are vre-un avantaj?!!!!! cica NU, atunci isi rezerva doar dreptul de a latra in aceasta privinta. Buuun.. caini latra caravana trece. 
Deci daca acum consideram ca nu am vrut un Basescu, Boc, Udrea, de ce ei sunt la conducere?
Aaaaaaaaaaa , se spune ca nu s-a stiut ce fel de "oameni" sunt!!!!!
In acelasi fel putem spune ca nu am stiut nici de Iliescu, Constantinescu si respectiv ministri lor, mai mult sau mai putin primari....
Cand Vadim a spus ca va pune biciul pe hoti si va pune capat coruptiei, toti au sarit ca si arsi cu gandul la o alta dictatura..... Nu iau partea lui Vadim dar cu siguranta omul ala si-a exprimat sentimentul patriotic fara nici o perdea, (greseala lui).
Ce facem in ziua de azi impotriva hotiei, coruptiei si manipularii masmedia?


Mda..! chiar! ce mai facem noi acum dupa atata timp scurs? Ce s-a schimbat? Cum ne-am schimbat noi Romanii? Dar oare ne-am scimbat? Dar oare chiar doare pe cineva.. pe undeva.. daca s-a schimbat ceva? Tot ce ramane important pentru romani, este gandul de a avea, de a avea cat mai mult si mai bine, ce daca fratele lui moare de foame! bine ca nu moare el!!! Au mai trecut niste evenimente, imi e si scarba sa le mai amintesc.. esentialul este ca nimic nu se mai schimba, sau asta vad oamenii, mai exact asta vor sa vada. Da, despre asta este vorba in acest articol, despre IGNORANTA nationala si internationala. E un " gangnam style" universal ceva strident, fara inteles, foarte colorat, care nu ajuta la nimic dar a ramas in mintea majoritatii ca un "Lo Sfidante", o comanda primita la nivel de subconstient, pe care nu o putem ignora.. De ce?
De ce? nu vrem sa fim noi proprii nostri stapani, proprii nostri avocati si judecatori? De ce asteptam tot de la altii sa ia decizii in locul nostru? De ce cultura infloritoare a Romanilor se pierde? De ce inca se studiaza Dreptul Roman! si nu cel UNIVERSAL? Dreptul universal de a exista intr-o perfecta simbioza cu natura care ne inconjoara, cu noi insane care formam societati si implicit regili de respectat pentru buna functionare a societatilor pe care le-am construit, are vre-un sens tot ce scriu eu acum sau nu... pentru ca eu cred ca am inceput sa "bat campii", vreau sa imi spuna cineva daca e gresit ceea ce gandesc eu, poate singur nu realizez, poate ca sunt si eu un Roman care asteapta sa i se spuna ce sa faca.. poate am luat un virus si trebuie sa fiu reformatat, ca un sistem de operare care nu mai face ceea ce vrei.. Deci: Format C:/system..  In "DOS" operating system..  In cazul meu, sincer este un :  Bad comand or file name! deci nu functioneaza.. Ha Ha Ha !!!! I`m so fuck`n Gelu GLAD si Menumorut.. Mda.. punctul de interogare al lui Eminescu: Unde esti tu Tepes Doamne...? Raspuns actual: Pe buda, citeste revista Can Can..! 
Se vede amprenta lui energetica in toti Romanii, toti au invatat sa "traga in teapa" si mai multi s-au obisnuit cu ideea de a fi trasi in tepa. 
Cineva sa ma opresca pana nu produc ceva daune sociale cu ceea ce scriu. Astept sa imi darame mascatii usa sa cinstim un paharel cu vin! :) 
Sa nu uitam revelatia lui Teo Peter, cand Isus i s-a aratat in vis si ia spus: Dupa ani si ani ma voi intoarce...   si pentru asta l-au "mierlit" Americanii,
pe Teo Peter bineinteles.!
Din pacate, cultura si intelectul nu mai sunt promovate de foarte mult timp, au ajuns telefoanele mobile mai inteligente decat marea majoritate a populatiei planetei, iar acesta este un Fapt.. Tehnologia ne acapareaza iar noi o primim cu ochii inchisi si cu bratele deschise, confortul maxim este singurul interes al omenirii acum, daca vrei si nu ai timp, te poti spovedi chiar si online. Imi imaginez cum ar spune Isus astazi: "Eu sunt Calea, Adevarul si Lumina, cine vrea sa ma urmeze, o poate face pe Twitter, sau ma poate gasi si pe Facebook, la adresa: ............!!!!! Marfa nuuu?

......hai pa la toti ca m-am plictisit si nu mai vreau sa scriu.

2 comentarii:

Unknown spunea...

ce bine sa mai vezi cate-un om cu personalitate , bravo pentru articol :)

Scaf Ciprian spunea...

Iti multumesc pentru apreciere, Darius!

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger